16 Eylül 2011 Cuma

FNO 2011 ARDINDAN...

Dün söylediğim gibi ben de FNO yu büyük bir heyecanla bekliyordum.Bağdat Caddesinde olacaktım. İstanbul'un o güzel trafiğinden,bazı kaprisli taksicilerden nasibimi alaraktan caddeye varışım neredeyse 20.30-21.00 civarıydı. Geçen sene de aynı yerdeydim ama ne yalan söyleyeyim geçen senenin havası yoktu. Beklediğim heyecanı bulamadım. Sadece kaos denebilecek bir karmaşa vardı. Geçen sene caddede şarkıcılar,dj.ler sanki uyum içindeydi,bu sene sadece kalabalık vardı.Çantamı tuttuyım yok ayağıma basmasınlar yan da yürüyenin sigarası değmesin derken geceyi bitirdik. İndirimler geçen seneden fazlaydı. Özellikle GAP yağmalanıyordu. Çünkü, bayan reyonunda %50 indirim dışında bazı bankaların extra indirimleri vardı. Saat 22.00 gibi bayan reyonu neredeyse boşalmaya başlamıştı. Avon makyaj standı kurmuştu.Sıraya girenlerin sayısı yok artık dedirtecek kadar çoktu:) Vitrinlerde öyle özel hazırlıklar yoktu Lacoste hariç canlı mankenler vitrinde tenis oynuyorlardı:)

Gecenin en renkli kısmı buydu sanırım. Seneye Umarım İstinye Parktan takip ederim. Geçen sene Bağdat Caddesindeydi eğlenceler, bu sene Nişantaşı daha hareketliymiş ee o zaman piyango seneye İstinyeye vuracak demekki:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder