28 Kasım 2011 Pazartesi

kaz ayağı, kırçıl ,kaşe ,yün...

Havalar soğumaya başladığında aklıma hemen kaz ayağı, kırçıl desenleri gelir kaşe, yün farketmez o griler siyah- beyazlar her aklıma geldiğinde karın altında sıcacık olduğum zamanları hatırlatır. Ortaokul sonları lise ortalarına kadar yaşadığım psikoloji beni hep renkli kıyafetlerden uzak tutmuştur sanırım ergenliğin verdiği garip ruh hali sonucu ben artık çocuk değilim renkli giyinmem diye anneciğimle kavgalar ederdim:) zamanın maskülen desenleri kabul edilen kırçıllara bayılırdım. Gel görki şuan rengarenk giyinmeyi çok seviyorum:) İşte o zamanlardan kalan bu desen sevdam benim hep içimi ısıtır. Artık bu deseneler eskiden olduğu gibi sadece kabanlar montlarda değil ipad kılıflarından tabaklara, mobilyalardan çantalara kadar genişlemiş durumda.


ARMANİ CEKET
 MIU MIU ÇANTA
 D&G ÇANTA
 TEPE HOME TABAK
 TEPE HOME KUPA
 PİJAMA-DANDY IPAD KILIFI


BALENCIAGA



MOOI SANDALYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder