13 Eylül 2011 Salı

yunuslarrrr

Geçtiğimiz günlerde yunuslarla yüzmek için İstanbul'da bulunan dolphinarium yunus gösteri merkezine gittik. Ben hayvanları çoook severim gördüğüm yerde hemen mıncıklamaya, sevmeye başlarım ama kuşlar ve balıklardan(akvaryumumdaki balıklar hariç) ilk etapta çekinirim. Denizde gördüğüm minicik balıklar bile beni tedirgin eder:) Eeee küçücük balıktan korkupta yunuslarla nasıl yüzecektim.İnanılmaz bir heyecan içinde merkeze girdik. Görevli mayolarımızı giyip gelmemizi söyledi. Bizi soyunma odasına götürürlerken bin tane soru sordum. Siz de giriyo musunuz? Nasıl yaklaşıyorlar? Sevmezlerse ne olacak:) adamcağız girince anlarsınız diyerek yeter bir sus dedi sanırım bana:) Havuzun kenarına oturup yunusların bize yaklaşmasını bekledik. Hemen yanımıza gelip yanaştılar yüzlerindeki sanki gülüyomuş tavırları mı yoksa etraflarına saçtıkları pozitif enerji mi bilmiyorum ama bir anda kendimi yanımdaki yunusa sarılmış buldum. Onlara sarılıp yüzerken sanki suyun üzerinde kayıyorsunuz. Öyle sevimlilerki ödülleri olan balıkları yer yemez hemen yanınıza sokuluyolar hadi gel yüzelim diye. Derilerini okşayınca kedi köpek gibi mayışıyor sanki. Eğitmenlerinin süre doldu yavaş yavaş çıkalım dediği an acaba ben havuza yerleşip onlarla mı yaşasam demekten kendimi alamadığım andı.. Hayatımda yaşadığım en mutlu zamanlardan biriydi. Tam anlamıyla bir terapiydi.Yanlarındayken herşeyi unuttum.Yanlarından ayrılırken mutluluktan yüzümden silemediğim bir tebessüm vardı... En yakın zamanda tekrar gitmek istiyorum. Korktuğunuzu düşünüyorsanız bence denemekte fayda var:) Ölmeden önce yapılacaklar listemde yunuslarla yüzmek vardı. Yaptım ama sanırım 1 kez bana yetmeyecek:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder