2 Kasım 2011 Çarşamba

elbisendeki kim?

Bu sezon üzerinde insan ya da hayvan hiç farketmez bu devasa büyüklükte desen bulunduran elbiselerden mutlaka almak gerek. Christopher kane tasarımı gorilli modelden Armani tasarımı erkek portreli elbiseye kadar bir sürü seçenek var. Ben Marilyn Monroe baskılı siyah bir elbise arıyorum. İçimdeki Monroe sevgisi bir başka ve portresini her yere her şeye yakıştırıyorum. O yüzden benim tercihim ondan yana olacak. Aldığımda buradan paylaşırım çünkü internette aradığım elbiseye ait görsel bulamadım ne yazıkki..











4 yorum:

  1. Marilyn Monroe elbise en güzeliymiş ama Audrey’e de hayır demem canım :) baskılı elbiselerin kendine has havası çok sofistike duruyor bence;)

    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  2. Audrey'e kim hayır diyebilirki ama ben Monroe'nun kirmizi dudakli portrelerini cok sevdigimden siyah beyaz ama kirmizi dudakli bir modelini ariyorum;)

    YanıtlaSil
  3. hepsine ayri ayri bayildimmm

    YanıtlaSil
  4. Ewet cnm hepsi guzel hpsi bizim olsunnn:)

    YanıtlaSil