4 Kasım 2011 Cuma

kim korkar kahve lekesinden

Starbucks’ın 40. yılı şerefine, Alexander Wang, Sophie Theallet ve Billy Reid t-shirt tasarlamışlar. Üzerine kahve dökülmüş gibi desenlere sahip beyaz t-shirt Alexander Wang imzalı ve kahve lekesinin altında da Starbucks’ın logosu var. Sophie Theallet, dünya haritası desenli ve göğüs altında Starbuck logolu arkası fiyonk detaylı bir tasarım yapmış. Billy Reid ise 2 farklı tasarım hazırlamış. Biri bayanlar için omzunda logo bulunan ve çift taraflı giyilen bir tshirt, erkekler için de göğsünde Starbucks logolu ve çift taraflı giyilebilen bir tasarım yapmış. Sınırlı sayıda yapılan üretim bitene kadar satışlar devam edecekmiş. Fiyatları ise 85$. Benim favorim üzerine kahve dökülmiş model. Peki ya sizinki?








2 yorum:

  1. Tatlım ben gri göğüs altında sbucks logosu olana bayıldım, arkası da pek güzelmiş :) böyle hem stil sahibi hem yaratıcı tasarımlar çok hoşuma gidiyor benim :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  2. Tatlim sen hem stil sahibi hem yaratici oldugundan boyle parcalari sewmen hic sasirtmiyor beni;)

    YanıtlaSil